Frågor och svar om Underhållsfonden & Hyreshöjande val

Till och med 31 maj 2020 är det beställningsuppehåll i Underhållsfonden

Det innebär att du under denna period inte kommer kunna beställa från Underhållsfonden eller göra hyreshöjande val. Läs mer.

Beställningsuppehåll

Under första halvåret av 2020 byter vi fastighetssystem. I det administerar vi alla beställningar från Underhållsfonden och hyreshöjande val. Därmed kommer vi inte att ha möjlighet att erbjuda beställningar under perioden för bytet.

Beställningar som genomförs innan 29 februari kommer att utföras som vanligt inom tre månader.

Entreprenören som HFAB anlitar har i uppdrag att utföra arbetet inom tre månader från det att beställningen har genomförts.

Under tiden för beställningsuppehållet kommer saldot inte att synas under Mina sidor på grund av åtgärderna som genomförs. Det blir återigen synligt när det går att göra beställningar igen.

Dessvärre inte, vi påbörjar att ta emot beställningar igen från den 1 juni.

Under första halvåret av 2020 byter vi fastighetssystem, i vilket vi administrerar alla beställningar från Underhållsfonden och hyreshöjande val. Därmed kommer vi inte att ha möjlighet att erbjuda beställningar under perioden för bytet.

Gör om hemma, Fredrik Ströms gata 6

Telefontid måndag-torsdag kl 9-11.

Telefon: 035-138360. E-post: underhallsfond@hfab.se