Fredagen den 20 maj har kundcenter stängt på grund av utbildning.

Vid akut felanmälan är du välkommen att ringa jouren på telefonnummer 035- 12 92 40.

Mina sidor

Under Mina sidor kan du som hyresgäst göra felanmälan, se hyresavtal och avi, signera och säga upp hyresavtal samt annonsera på Bobytet.

Du som är lägenhetssökande kan logga in för att söka lägenhet, skapa sökprofiler, bekräfta din plats i bostadskön och uppdatera dina kontaktuppgifter.

Vi har för tillfället störningar med månadens debitering av IMD (individuell mätdata och debitering för vatten och/eller el), vilket har orsakat problem med att få med den så kallade IMD-avläsningen på maj månads hyresavisering. Om du som hyresgäst har IMD och inte har blivit debiterad för vatten och/eller el denna månad, är vår målsättning att problemet ska vara åtgärdat till nästa hyresavisering. Det kommer i så fall innebära att du blir debiterad för två månader vid nästa hyresavisering. Vi beklagar det inträffade och gör vårt bästa för att rätta till felet så snart som möjligt.

Customer service