Störningar i kabeltv-sändningen

Under onsdagen den 7 juni har flera av våra hyresgäster haft störningar i kabeltv-sändningen. Vi har kontaktat Tele2 för felsökning och nu ska sändningen fungera igen. Har du fortfarande problem med din tv-sändning? Då kontaktar du Tele2 direkt för att göra en felanmälan.

Tack för ditt tålamod!

Mina sidor

Här kan du logga in för att:

Förnya din plats i kön

Förnya din plats i vår bostadskö genom att logga in och bekräfta dina uppgifter. För att fortsätta stå i bostadskön och behålla dina köpoäng måste du minst en gång var 365:e dag logga in och uppdatera/bekräfta dina uppgifter.

Hitta ditt nya boende

Loggar du in kan du söka bostäder och parkeringsplatser samt göra intresseanmälan för dessa.

Boka tvättid

Många av våra tvättstugor kan du boka digitalt. Logga in och se vilken tid som passar dig.

Signera och säg upp avtal

Signering av hyresavtal och uppsägning av hyresavtal sker digitalt. Logga in och klicka dig vidare för att signera eller säga upp avtal.

Bokning av tvättstuga via Mina Sidor

Torsdag 8/6 och Fredag 9/6 kommer vi byta ut bokningsservern för tvättstugorna. Detta kan medföra störning av bokningen via Mina Sidor under dessa dagar. Bokningstavlorna vid tvättstugorna kommer inte påverkas så det finns möjlighet att boka via tavla om bokning via Mina sidor inte fungerar.

Vill du göra en felanmälan eller skapa ett ärende gällande ditt boende?

Gör en felanmälan     Skapa ett ärende

Customer service