Fredagen den 20 maj har kundcenter stängt på grund av utbildning.

Vid akut felanmälan är du välkommen att ringa jouren på telefonnummer 035- 12 92 40.

Individuell mätning för vatten och el saknas på vissa hyresfakturor

Vi har för tillfället störningar i vårt fastighetssystem, vilket har orsakat problem med att få med den så kallade IMD-avläsningen (individuell mätdata och debitering för vatten och/eller el) på februari månads hyresavisering. 

Om du som hyresgäst har IMD och inte har blivit debiterad för vatten och/eller el denna månad, är vår målsättning att problemet ska vara åtgärdat till nästa hyresavisering. Det kommer i så fall innebära att du blir debiterad för två månader vid nästa hyresavisering. Det kan också vara tvärtom, att du har fått betala för mycket denna månad, vilket innebär att du kommer att få tillbaka en summa efter att den korrekta avläsningen är gjord. Vi beklagar det inträffade och gör vårt bästa för att rätta till felet så snart som möjligt.

Customer service