Störningar i kabeltv-sändningen

Under onsdagen den 7 juni har flera av våra hyresgäster haft störningar i kabeltv-sändningen. Vi har kontaktat Tele2 för felsökning och nu ska sändningen fungera igen. Har du fortfarande problem med din tv-sändning? Då kontaktar du Tele2 direkt för att göra en felanmälan.

Tack för ditt tålamod!

Parkeringstillstånd

På de områden det går har vi infört digital parkering. Gäller digital parkering på ditt område har du fått information om detta. Som hyresgäst kan du få ett digitalt parkeringstillstånd på området.

Precis som parkeringskortet är det digitala parkeringstillståndet gratis och du parkerar i mån av plats. För att få ett parkeringstillstånd behöver du registrera din bil. Parkeringstillståndet gäller inte på gästparkeringarna.

Så här gör du för att få ett digitalt parkeringstillstånd:
1. Gå in på Securitas.
2. Logga in med Bankid
3. Välj Parkeringstillstånd – ditt bostadsområde
4. Ange din unika kod (objektnumret utan bindestreck) som du hittar på ditt hyresavtal samt startdatum.
5. Bekräfta och följ instruktionerna

Saknar du Bankid eller har övriga frågor?
Kontakta Securitas via mejl parkering@securitas.se eller telefon 010- 470 10 57. Telefontiderna är tisdagar till torsdagar klockan 09.00–11.00.

Securitas övervakar parkeringsplatserna. Genom din bils registreringsnummer läser de av om du har ett giltigt parkeringstillstånd.

Customer service