Så jobbar HFAB för att minska smittspridningen av covid-19

Vi har infört tillfälliga öppettider för besök på Kundcenter och stängt våra husvärdskontor tillfälligt. Vi tar emot alla felanmälningar som vanligt, med skillnaden att vi numera har 30 dagar i stället för fem på oss att åtgärda dem. Mer information om vårt arbete med att minska smittspridningen. Ta hand om dig!

 

Individuell mätning för vatten och el saknas på vissa hyresfakturor

Vi har för tillfället störningar i vårt fastighetssystem, vilket har orsakat problem med att få med den så kallade IMD-avläsningen (individuell mätdata och debitering för vatten och/eller el) på februari månads hyresavisering. Mer information. 

Hyresgästtidning

Att skapa bra kontakt med våra hyresgäster ser vi som A och O. För att lyckas med det använder vi oss av olika kanaler – däribland vår hyresgästtidning. Denna har genom åren sett olika ut och haft olika namn. På senare år heter den hallå! Trots namnbyten har syftet med hyresgästtidningen alltid varit detsamma: att informera om vad som händer och inspirera till ett bättre boende. Här kan du ladda ner och läsa några nummer av hallå!

Customer service