Driftstörning vid bokning av tvättstuga via Mina Sidor
Just nu kan du inte boka tvättid på Mina Sidor. Vi arbetar för att lösa detta så fort som möjligt.
Du kan fortfarande boka tvättid via bokningstavlan som tillhör din tvättstuga. Tack för din förståelse!
Nedan visas de TV & internetanslutningar som finns i fastigheten där du bor.
Din lägenhet har kabel-TV anslutning via Tele2. Du har för närvarande tillgång till följande digitala kanaler SVT1, SVT2, SVT24, SVT Barn, Kunskapskanalen, TV3, TV4, Kanal 5, TV6, Sjuan, TV8, Kanal 9, Kanal 11, ATG Live. Utbudet kan variera. Vid frågor gällande TV eller önskemål om att köpa till större kanalpaket, kontakta Tele2, 90222.
Om du har en godkänd digital tv-mottagare av Tele2 (digitalbox eller tv-modul) får du även tillgång till ett digitalt startutbud. Då behöver du alltså varken abonnemang eller programkort för att se följande kanaler med högre bildkvalitet: SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, TV4, TV10, TV12, Axess TV och Fox.
Vid frågor gällande TV eller önskemål om att köpa till större kanalpaket, kontakta Tele2, 90222.
Fastigheten som du bor i är ansluten till stadsnätet. Det enda du behöver göra för att komma igång är att ansluta din dator mot nätverksuttaget i lägenheten. När du anslutit din dator kommer du att hamna på Halmstads stadsnäts portalsida. Där kan du läsa mer om de olika leverantörerna och tjänsterna som de levererar. För att beställa en tjänst fyller du i beställningsformuläret på portalen, vill du hellre beställa tjänster via telefon kontaktar du den tjänsteleverantör du vill ha.
För att kunna beställa en tjänst via telefon måste du ha tillgång till ditt lägenhetsnummer, vilket du hittar på ditt lägenhetsavtal som finns under Mina sidor.
Halmstads Fastighets AB
Fredrik Ströms gata 6
Box 147, 301 04 Halmstad
035-13 83 00
info@hfab.se
Observera att uppgifter och synpunkter som du lämnar via hfab.se kan bli allmän handling och behandlas enligt offentlighetsprincipen.